Incarcare Freon Auto
PROMOTIE 150 RON
- Scoaterea freonului existent și a uleiului uzat din instalatie.(Doar asa suntem siguri ca aveti in masina cantitatea si calitatea necesara de freon si ulei)
- Vacuum(scoaterea umiditatii)
- Testarea etanseitatii (in vacuum)și test Scurgeri.
- Introducerea /completarea cu ulei nou.
- Introducerea solutiei UV pentru depistarea scurgerilor ( operatiunea pentru depistarea scurgerilor se face la întuneric cu ochelarii și lampa cu UV si poate fi facuta în maxim 3 luni de la incarcare și in maxim 3 zile după scurgere, la noi in service).
- Introducerea FREON-ului in instalatie.
- Verificarea bunei functionari a instalatiei și dacă Compresorul este în parametri.
- Scoaterea bonului cu toate operatiunile efectuate.
Sistem de climatizare
Climatizarea unui autoturism este un sistem format din multe elemente variate ce este format dintr-un circuit de aer si bucla de climatizare. Scopul acestui sistem este de a scoate caldura din aerul care intra in interiorul masinii la trecerea prin evaporator. In concluzie, caldura este inapoiata in exterior sub capota autoturismului la trecerea prin condensator.

Pentru a indeplini acest lucru, climatizarea foloseste in circuitul inchis urmatorul princpiu: Freonul absoarbe caldura scoasa din interiorul autoturismului prin trecerea acestuia din starea lichida in starea gazoasa. Acest lucru duce la scoaterea caldurii la trecerea din starea gazoasa in starea lichida. Freonul trece frecvent din stare gazoasa in stare lichida in circulatia din bucla de climatizare.
Etape incarcare freon auto
Climatizarea nu este folosita doar vara pentru racirea aerului din interior autoturismului, ci si pe timpul iernii pentru incalzirea si dezaburirea rapida a lunetei si a geamurilor. Pentru a evita defectiuni nedorite aerul conditionat trebuie pornit cel putin o data la un interval de 15 zile pentru a lubrefia sistemului si a indeparta pierderea de etanseitate a sistemului de aer conditionat.
- 1. Conectarea aparatului de freon auto la sistemul de climatizare al masinii.
- 2. Alegerea marcii, modelului si a anului de fabricatie al autoturismului din baza de date a aparatului de freon.
- 3. Aparatul de incarcare freon auto (Texa Konfort E Series) identifica freonul si uleiul din instalatia de aer conditionat.
- 4. Se scoate freonul si uleiul din sistemul de aer conditionat. In aceasta operatiune intra si indepartarea umiditatii din sistemul de climatizaret precum si impuritatile care s-au depus de-a lungul timpului. Deasemenea se extrage si continutul de ulei din instalatie, care este extras intr-un vas special.
- 5. Dupa ce este vidata instalatia de aer conditionat urmeaza umplerea instalatiei de aer conditionat cu freon auto R134a cu volumul caracteristic modelului autoturismului.
- 6. Asa cum este recomandat de producatorii de autoturisme, se umple automat in acelasi timp si cu cantitatea necesara de ulei.
- 7. In vederea posibelelor scurgeri de freon auto, pe instalatia de aer conditionat se introduce o substanta de contrast cu ajutorul careia putem identifica locul scurgerii de freon (ne folosim si de ochelari speciali + lampa UV).
- 8. La sfarsit, dupa ce instalatia de aer conditionat este umpluta cu freon auto, substanta de contrast si ulei, aparatul nostru porneste testele de functionare verificand parametrii sistemului de aer conditionat.
- 2. Alegerea marcii, modelului si a anului de fabricatie al autoturismului din baza de date a aparatului de freon.
- 3. Aparatul de incarcare freon auto (Texa Konfort E Series) identifica freonul si uleiul din instalatia de aer conditionat.
- 4. Se scoate freonul si uleiul din sistemul de aer conditionat. In aceasta operatiune intra si indepartarea umiditatii din sistemul de climatizaret precum si impuritatile care s-au depus de-a lungul timpului. Deasemenea se extrage si continutul de ulei din instalatie, care este extras intr-un vas special.
- 5. Dupa ce este vidata instalatia de aer conditionat urmeaza umplerea instalatiei de aer conditionat cu freon auto R134a cu volumul caracteristic modelului autoturismului.
- 6. Asa cum este recomandat de producatorii de autoturisme, se umple automat in acelasi timp si cu cantitatea necesara de ulei.
- 7. In vederea posibelelor scurgeri de freon auto, pe instalatia de aer conditionat se introduce o substanta de contrast cu ajutorul careia putem identifica locul scurgerii de freon (ne folosim si de ochelari speciali + lampa UV).
- 8. La sfarsit, dupa ce instalatia de aer conditionat este umpluta cu freon auto, substanta de contrast si ulei, aparatul nostru porneste testele de functionare verificand parametrii sistemului de aer conditionat.